Regulamentul Intern

Firma resurse umane

Regulamentul Intern

Are o importanta majora in principiile de functionare ale unei organizatii si stabileste obligatiile angajatoruluisi drepturile si obligatiile  angajatilor incadrati cu contract individual de munca pe durata nedeterminata sau determinata, cu durata normala de lucru, sau cu timp partial, angajatilor aflati in perioada de proba, inclusiv angajatilor al caror contract de munca este afectat de o clauza de mobilitate, precum si celor care lucreaza in organizatie ca detasati, delegati, prestatori de servicii, ucenici, munca la domiciliu care se pregatesc la locul de munca, elevi si studenti care fac practica intr-una dintre companiile Grupului.

Regulamentul Intern cuprinde dispozitii referitoare la protectia, igiena si securitatea in munca, programele de lucru, salarizare , realizarea lucrului in organizatie, disciplina muncii, modul de aplicare a sanctiunilor disciplinare, etc.

Conform Legii nr. 53/2003 – Codului Muncii republicat, prevederile Regulamentului Intern sunt obligatorii pentru toti angajatii incadrati intr-o organizatie indiferent de functia pe care o ocupa, cat si pentru vizitatorii romani sau straini, elevi si studenti care efectueaza practica in cadrul unei organizatii, indiferent de locul de munca si de activitatea desfasurata.

Regulamentul Intern este difuzat de Serviciul Resurse Umane. Se afiseaza la vedere in cadrul organizatiei.
Regulamentul Intern nu se negociaza, respectandu-se dispozitiile legale.
Un Regulament Intern bine intocmit si respectand prevederile legale este de o reala importanta in structura organizatorica a unei societati.
Regulamentul Intern nu se negociaza, ci este intocmit si revizuit de catre angajator de cate ori este cazul.
Consultantii nostri din firma de resurse umane va pot ajuta in intocmirea Regulamentului Intern in functie de specificul firmei dvs.